Jag kommer alltid minnas dig.

Jag visste alltid att denna dag skulle komma. Då vi skulle stå en för en, med hela våran framtid i våra händer. Så många drömmar, så många planer. Allt blåste bara bort på någon sekund. Jag visste alltid efter dessa 19 månader. Att detta skulle inträffa. Det fanns skratt, det fanns tårar. Men jag visste inte, att jag skulle gå därifrån med så mycket lycka. Men ändå så mycket sorg. Det är så svårt att släppa taget. Men våra tider är bakom oss och vi måste gå vidare. Jag är så glad över alla våra minnes fulla stunder, jag är så glad att jag fick lära känna dig. Den tiden vi hade, jag sparar vårt foto i mitt hjärta föralltid. Ytligare ett kapitel i vår bok, finns inget slut. Kan inte komma tillbaka. Men jag kan minnas. Och där är vi på varje sida, minnen jag kommer minnas. Vi är nu på väg mot dom öppna dörrarna, vem vet vad som kommer hända? Jag önskar dig lycka, jag önskar dig tur. För dig så öppnas världen upp, men det är så svårt att släppa taget. Alla dagar vi hade, dom bra och dom dåliga. Jag sparar dom i mitt hjärta. All tid vi spenderade här och var, du färgsatte mitt liv. Och en dag så vet jag att vi kommer kolla tillbaka på oss och le. Men just nu så rinner tårarna, för att det är så svårt att säga hej då. Jag kommer alltid minnas dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0