Svaren från frågestunden - 2

Hanna:
Alltså Shit Johanna och Emelie vilken stil ni har vilken huskräm använder ni? 
Är så sjukt avundsjuk!
 
Emelie & Johanna - Tack så mycket! Vi använder bara Nivea och Clinique 

Veronica: Vilken affär shoppar ni mest i ?
 
Emelie - Vet inte 
Johanna - Vila, Vero Moda, Sisters och typ Best of brands 

Tindra: Tycker ni om disney channel? :D Mitt favoritprogram är shake it up chicago! Vilket är erat? :D Ni är bäst!
 
Emelie & Johanna - Hahah ja det gör vi, vi tycker också om Shake it up Chicago.

Anonym: Hur gör ni för att fortsätta vara nära varann som vänner?
 
Emelie & Johanna - Vi gör inget speciellt, det kommmer bara automatiskt

Rebecca: Hur många har ni varit ihop? Kan inte vara många.... 
Lite personligt kanske men i alla fall
 
Emelie - Typ inget seriöst 
Johanna - Ett seriöst, och sedan massa små förhållanden på en månad 

Amanda:  Johanna vad har du för storlek i dina Hunters och i din Tommy Hilfinger jacka? Kramisar ni är bäst! Och har grym klädstil!
 
Johanna - Jag har storlek 39 och i jackan så har jag Strl S. Tack så mycket!

Anonym: Tänker ni på hur ni ser ut mycket? Alltså försöker ni hålla er i form osv?
 
Emelie - Jag tränar mellan tre till fyra gånger i veckan med laget, men det är ju inget jag direkt tänker på. Jag tränar för att det är kul, inte för att gå ner i vikt. Det tycker jag alla borde göra.
Johanna - Jag tränar typ aldrig, så inte så mycket antar jag.

Anonym: Vad gör ni på fritiden?
 
Emelie - Tränar och umgås med vänner samt pluggar!
Johanna - Typ samma som ↑

Fidelie: Har ni någonsin blir skit sura på varandra och inte pratat på typ en vecka?
 
Emelie & Johanna - Nej vi pratar alltid med varann mer eller mindre oavsett vad.

Nina: Vart gör du dina naglar Johanna? Jätte fina!
 
Johanna - På Rinse Nails i Gullmarsplan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0