EMELIE 15 ÅR!

Grattis på födelsedagen världens finaste bästavän!★
NU ÄR DU INGEN LOZ ORROZ LÄNGRE! Kommer sakna din fjortisperiod, men året 2013 tillsammans kommer bli grymt!
Hoppas du får en helt underbar födelsedag i alla fall, som jag tyvärr inte kan spendera med mig eftersom att jag är sjuk. Och det suger verkligen! Men strunt samma, nu får du cykla utan hjälm! Du blir byxmyndig! Vet att du redan cyklat utan hjälm ditt badass men nu kan du göra det lagligt också!

Nu kommer det djupa du vet -
Kan se oss tillsammans på ålderdomshemmet om sisådär 60 år, då vi kommer skrika på varann pågrund av våran hörsel som redan nu är kass! Men så länge som jag är med dig så är jag lycklig. Du är min styrka. Och jag vill bara tacka dig för det här året Emelie, och flera år tillsammans blir det My Love. Tack för att du är du, för att du gör mig stark, för att du får mig att le, och framför allt. För att du är min bästavän.
Jag älskar dig världens finaste du!
Och någon dag ska vi fucka ur totalt för att fira dig!♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0