Svaren från frågestunden - 1

Felicia: Åh vad kul!!! 
Hur långa är ni? Och är ni nöjda med eran längd? 
Vad tycker ni om ett utseende? 
Kram!
 
Emelie - Jag är 164, ibland känner jag mig för kort och vissa dagar är jag nöjd med mitt utseende.
Johanna - Jag är 175, vill vara nån centimeter kortare och är nöjd med mitt utseende vissa dagar.

Anonym: 
Har någon av er varit kär i någon med samma kön
 
Emelie - Nej 
Johanna - Haha nej 

Anonym:
Har en fråga till emelie 
Emelie= hur är det att vara tsm med Felix är han sexig
 
Emelie - Hahahah kul du är malin! Det är bra och om han är sexig eller inte kan du ju avgöra själv;)

Gustav: Hur långa är ni?
 
Emelie - 164
Johanna - 175

Erika: Kan ni svara på alla kommentarer i ett videoinlägg?
 
Emelie & Johanna - Inte denna gång tyvärr!

Vendela: fick ni bra betyg?
 
Emelie - Hyfsat beror på vad man menar med bra
Johanna - Jag vill inte prata om mina betyg

Anonym: Är ni nöjda med erat utseende? Tycker ni båda är jätte vackra!
 
Emelie Vissa dagar, tack så mycket!
Johanna - Oftast inte, men tack så himla mycket!

Frida - Vad är ni nöjdast med hos er själva? :)
 
Emelie - Vet inte, mitt hår typ. Men inte färgen på håret.
Johanna - Mitt hår

Lovisa: Vad älskar ni mest hos varandra? :D
 
Emelie: att hon alltid finns där även om ingen annan gör det
Johanna: Att hon alltid lyssnar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0