2012 Lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Inte så mycket faktiskt! Tycker helt allmänt sög.

Hur har ditt 2012 varit? - Det har varit mycket dåligt som hänt. Och det är ju jobbigt. Men bra saker också, som till exempel så träffade jag mina två fina bästavänner. Och jag blev nära vän med sådana som jag verkligen tycker om!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja det tror jag faktiskt! 2013 ska bli mitt, Emelie och Nicoles år! Ska åka till Italien snart, flera gånger till och med! Med korta mellanrum, sedan så är det ju bal och sådant! Även fast nian är jobbig så är vårterminen nog ändå den roligaste. Har så himla mycket att se i fram i mot! Och snart åker jag och Emelie till Tänndalen tillsammans också!

Blev du kär i år? - Min första kärlek och killen som jag var tillsammans med i nästan två år varade under 2012. Och det var ju Christian♡ Men efter det så har jag inte varit kär.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? - Datumet då jag och Emelie blev bästavänner♡

Bästa köpet? - Min Michael Kors väska

Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder & Mat

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? - Gangnam Style, Mina områden, Ställ dig upp, Life Goes on, Epic, Poverty, och så vidare..

Vem har du umgåts med mest? - Emelie!

Hur många kysste du? Hmm, efter Christian. Fyra tror jag?

Har du haft ett förhållande under 2012? - Ja

Vad önskar du att du gjort mer? - Tagit vara på mina läxor och min hälsa.

Vad önskar du att du gjort mindre? - Tänkt så mycket.

Bästa minnet från 2012? - Alla sommar minnen med Emelie

Favoritprogram på tv? Kollar inte tv men favorit serie blir pretty little liars.

Vad gjorde du på din födelsedag? - Var med Emelie och familjen ♡

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - IPad och pengar

Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner

Vad vill du säga till dig själv inför 2013- Ta vara på dig själv! Skit i alla killar och kom in på det gymnasium som du vill och ha jävligt kul bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0