Min helg

Fredag- Emma kom till mig vid sex, vi passade min lillebror och lagade tacos! Sen på kvällen gick vi ut och träffade Felix och mattias, och vad som hände då är inget jag tar upp på bloggen ifall min mamma skulle titta in här... Hehe mamma om du läser detta så va det ett skämt!
Lördag-Emma och jag vaknade och var heeelt slut efter fredan, så vi segade som fan till typ två, då jag åkte till pappa! Var jättemysigt att träffa honom, vi fikade och jag åt middag i stan sen med pappa, cilla och mina söta låtsas systrar mickis och maggis!✌
Söndag- På morgonen åkte jag iväg och tränade, sen när jag kom hem så kom Joanna och vi pluggade tilsammans! Vi snackade så mycket att vi typ inte plugga något alls men...
Det är allt mina vänner, denna helg var fett grym bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0