Frågor-Emelie

Är du...

1. Är du singel? Yes
2. Är du lycklig? Just nu, som fan
3. Är du uttråkad? Ja det är ju skola så
4. Är du ledsen? Nej
5. Är du italienare? Nej 100% svenne
6. Är du gravid? Haha nooooo
7. Är du full? Näpp
8. Är du en cooling? Ja haha? Vafan är det för fråga?
9. Är du från Irland? Nej är fortfarande 100% svenne
10. Är dina föräldrar gifta? Nej inte längre

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaaaaa
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Haha aa
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Kanske
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet?
7. Är du kär? Ehm jaaa
8. Vill du gifta dig i framtiden? Det beror på.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Fattar typ inte frågan..
2. Hår eller ögon? Båda
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästavänner!
5. TV eller Internet? Internet!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola, annars kommer Johanna döda mig
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Jag vet inte, beror på men vem/vilka.
8. Pengar eller lycka? Lycka!
9. Dag eller natt? Beror på
10. MSN eller mobil? Mobil, hallå det är 2012 vi lever i.

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha nej
2. Brutit ett ben? Fick en spricka i svanskotan för några år sen. Kände av det ett år eller mer efteråt.
3. Gjort nåt du ångrar? Livet är för kort för att ångra massor, men jo såklart jag har.
4. Hoppat Bungee Jump? Nepp
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Antagligen med mina fettovanor
7. Gjort bort dig offentligt? Flera gånger! det har väll vi alla?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ärligt talat så nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Haraldrig haft ett husdjur så nej!
10. Velat försvinna? Ibland ja.

Vad såg du på tv sist? Family Guy.....
Vems blogg läste du sist? Denna hähä
Vad åt du sist? tuggummi (Om man nu äter det?)
Vem pratade du med sist? Min lillebror
Vem ringde du sist? Emma
Vem messade du sist? Emmmaaaaa
Vad läste du sist? Den här frågan
Vem pussade du sist? Jadu det undrar jag också
Vem kramade du sist? Felix
Vem bjöd du sist på något? Emma
Vad köpte du sist? Godis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0