Svar på kommentarer!

 
Svar till Frida - Nepp det har jag inte! Men jag har en kille som jag träffar, Tim heter han :)

Svar till Nicole H -  Allt började i Söndags, då jag mådde jätte illa och hade jätte ont i magen. Var hemma på Tisdagen, blev värre. Åkte in, och då trodde dem att jag hade blindtarmsinflamation som dem alltid tror! Idag Torsdag så åt jag för första gången sedan i måndags. Åt en liten baguette bit i Tisdags men inget mer hade jag ätit för mådde bara illa. Men visade sig att jag hade blod cystor som spruckit! Men jag är hemma nu och försöker få i mig mat igen utan att det kommer upp. Tar smärtstillande, får ta det lungt dem närmaste dagarna och så kommer smärtan försvinna så småning om! 
 
Svar till Anonym - Jag tycker om iPhone5 mer pågrund av att den är så lätt, och den är mycket skönare att hålla i. Sedan så är dem nya hörlurarna grymma! Men inuti så är det inte så stor skillnad, bara en rad extra som man kan ha appar på, sedan så är den precis som om att man uppdaterar en iPhone4/s till ios6. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0