Vad hände i måndags kväll? Kyss? Inte kyss? Gossip Tyreso? Sant?

Så, känner att det är dags att berätta vad som egentligen hände i Måndags!

Kan ju börja med att säga att jag och C har ett väldigt starkt förflutet. Och vi saknar varann. 
Men som ni vet, jag träffar andra. Det hela startade med en massa sms som ledde till en kyss när han följde mig hem. Så ja det är sant. Och C hade en flickvän, och det var verkligen inte meningen att förstöra något mellan henne, jag har jätte dåligt samvete för detta och mår inte heller bra över att detta hände.Jag tror vi båda inte riktigt tänkte efter, det är ju som en vana för oss. Och ja, så vi kysstes. Och jag har fått ta ganska mycket skit för detta, vilket jag har full förståelse för. Och vi kanske inte har kommit över varann helt. Vi delade ändå nästintill två år tillsammans. Och det tog slut helt för kanske två månader sedan, så det är väl såklart känslor sitter kvar även fast vi kanske inte vill det. Och ja, allt det här ligger på Gossiptyreso.
Om ni vill fråga något mer så säg bara till så svarar jag..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

C står det för cp ?

2012-11-08 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0