Upddaterar Pappas telefon.

 
Suttit och uppdaterat Pappas telefon i mer än en timme, visade sig att han hade ios3 på sin telefon haha. Så det här tar ett bra tag!
Gick hem från skolan idag för kände mig inte alls bra. Kunde inte sova på hela natten, kanske berodde på det? Åkte hem och tog lite medicin och sov några timmar vilket gjorde det bättre. Mötte sedan min lillasyster på bussen för att åka och hämta min telefon som varit på lagning. Fick en helt ny! För tydligen så fanns det inte bara ett fel med min telefon haha.. Mötte Oscar i centrum också och myste lite med honom. Men nu ska jag typ göra mig i ordning för att gå och lägga mig? Kommer ändå somna vid elva.. Okej långt inlägg, vi hörs!
Mycket gammal bild på mig och sis♥

Kommentarer
Postat av: anonym

är Iphone5 bra? finns det några dåliga saker med den? vad är det för skillnad på den och 4s? btw, ni har en awesome blogg :)x

2012-11-21 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0