Till dig Emelie Olsson

Vet inte vart jag ska börja och avsluta?
Vad ska man säga när orden inte räcker till. Emelie, denna text är tillägnad till dig. Vill att du ska veta hur jag känner.
 
För någon månad sedan började jag lära känna dig, och ända sedan dess så har livet blivit ljusare.
Kan inte beskriva för dig hur jag känner och mår när du är min omgivning.
Men det är trygghet. För jag vet att om jag är ute på för djupt vatten så tar du mig alltid till torra land.
Vi gör i princip allt tillsammans, och det går aldrig en dag utan att vi inte snackar. 
 
För att jag älskar dig, precis som du är. Och jag kan inte ge dig allt, men jag kan ge dig mitt liv, min axel du kan gråta på, min famn. Jag kan ge dig allt jag kan. 
 
Ett liv utan dig skulle inte ens kunna gå att föreställa sig. Det skulle vara hemskt. Det finns ingen som som någonsin kommer kunna ta över din plats i mitt hjärta. Jag lovar. Det finns ingen människa jag litar på så mycket som jag litar på dig, ingen människa jag kan skratta med lika mycket som jag gör med dig. Hoppas du känner som jag, att vara bra vän med någon är ju skönt. Men att ha en bästavän som du är underbart. Du är det bästa jag har, så snälla lämna mig aldrig. Stanna kvar föralltid. Vi har ju planerat en framtid med varandra. Man ska aldrig säga föralltid. Men du kommer föralltid finnas i mitt hjärta vad som än händer. Allt du gjort för mig. Det finns bara en som du. och jag är glad över att just du är min bästavän. 
 
Tillsammans klarar vi allt. Fuck boys, vi är ju gifta nu. Och då vet jag att jag kommer vara hundra procents lycklig tills jag slutar andas.
 
Men i alla fall, det jag vill komma fram till är att jag verkligen vill säga tack! För allt du gjort.
JAG ÄLSKAR DIG Syster, Bästavän, Tvilling, Soulmate, Andrahalva.♥
Emelie Olsson♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0