U mad bro?

Tyckte denna kommentar var någonlunda aggressiv. U mad bro? Men tänkte svara på den i alla fall. Jag och Emelie är två tjejer som älskar att spendera tid med varandra. Bara för att man har en BFF som du kallar det så betyder det inte att man börjar stänga ut andra. Man kommer bättre överens med vissa. Och det är väl självklart att om man är sådan så är det ju ens egens fel. Jag och Emelie håller kontakt med dom vi VILL ha kontakt med. Vi båda har en bästis till. Men min heter Bianca. Och Emelies Joanna. Och dom andra som vi känner som har bästisar är helt enkelt mycket mer "bara dom två" än vad vi är. Och dessutom, varför skriver du "vad tycker du att ni gör?!" med tanke på att jag bara känner EN sara. Som bor i göteborg så fattar jah inte varför du skriver så. Du känner inte ens oss. Såååååå, vill du något mer. Skriv på ett trevligare sätt tack, ciao.


Kommentarer
Postat av: Förlåt!!

Ojj! Nu får ja dåligt samvete!!! Förlåt de va inte alls så ja menade!! Ja lovar! Ja ville bara fråga hur ni tycker att ni gjör för att vissa gör så och de skulle bara vara coolt om ni inte gjorde så!! FÖRLÅT SÅ HÄMSKT MYCKET! Mena inget illa över huvud taget!

2012-07-25 @
Postat av: Förlåt!!

Ojj! Nu får ja dåligt samvete!!! Förlåt de va inte alls så ja menade!! Ja lovar! Ja ville bara fråga hur ni tycker att ni gjör för att vissa gör så och de skulle bara vara coolt om ni inte gjorde så!! FÖRLÅT SÅ HÄMSKT MYCKET! Mena inget illa över huvud taget!

2012-07-25 @
Postat av: Anonym

Och ja kan inte säga så för ja känner inte er men ja skrev otydligt så de blev ett missförstånd men ja tror att ni är jätte snälla och ja ber så hemskt mycket om ursäkt och ja menade inte alls att ni skulle bli sårade eller att ni skulle tycka att ja var sur och dryg! För de är jag inte! Skrev bara på fel sätt! Och de ångrar jag förlåt och hoppas att ni inte är sura på mig!! Vill gärna ha svar om ni vill och orkar! För ja mår så dåligt över detta! Vill inte alls vara en dum tjej! Ja är snäll ja lovar! Men aja hoppas ni har de bättre när ja har förklarat för er hur det står till med mig och att de inte var med mening över huvud taget!!

2012-07-26 @
Postat av: Sara

Båda dom över var från mig

2012-07-26 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0