Svar på kommentar


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är ledsen för att det känns som om att min kille bara leker med mig, bara är med mig för att ha någon. Han hör lixom aldrig av sig, och så fort vi ska ses så avbokar han det. Och han säger att han älskar mig, men gör han verkligen det? För jag tycker att om han nu gjorde de så borde han väl visa det mer? Jag känner mig så himla mobbad då andra tjejer pratar om sina killar som smsar dem varje dag, och så sitter jag där och träffar knappt min pojkvän för han har ''bättre'' saker för sig. Men ändå så är jag så himla kär i honom, men detta sårar mig. Och jag mår dåligt över detta, försökt prata med honom me han förstår int....

2012-12-15 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0