Svar på kommentar

 
Vill bara börja med att säga att du verkar vara en underbar tjej med mycket kärlek att ge!
 
Jag har aldrig haft det här problemet förut, med tanke på att jag bara haft en riktig kärlek i mitt liv. Men jag ska försöka sätta mig in i din situation och hjälpa dig så gott som möjligt. Det är så här, att så länge du inte är så lycklig som du vill vara så ska du inte stanna kvar. Din pojkvän ska få dig att må bra i alla stunder, inte bara ibland. Du ska kunna känna att han är som din bästavän som du kan höra av dig till så fort något händer. 
 
Men alla förhållanden är olika, och man pratar olika ofta. Men jag vet själv hur lycklig jag vart över att få det där God morgon och God natt smset varje morgon och kväll som fick mig att få en bra start på dagen och ett leende på mina läppar när jag somnade. Och jag tror att du skulle må bra av det också! Men som sagt, alla förhållanden är olika. Och alla har det inte så, och det finns inget som är rätt eller fel.
 
Men att din pojkvän avbokar när ni ska ses och knappt hör av sig får mig att fundera på vad som är så himla mycket viktigare. Jag menar, hur lång tid tar det att skriva ett litet sms och visa att man fortfarande finns kvar. Nån minut om dagen vill man ju att dem ska kunna lägga ner på en. Grejen är att jag tror att killarna är osäkra i sig själva också, dem kanske verkligen älskar en men dem vet inte hur man ska visa det. 
 
Men det du ska bestämma dig för är om du vill säga åt honom vad du verkligen känner, och hur du verkligen vill ha det och ge honom en chans att förändra det. Eller om du vill ge upp för att du anser att du försökt så mycket, för det finns ingen mening till att du ska må dåligt över detta. För då är inte han den rätta för dig. Du ska må bra, och om du inte gör det. Så är det inte värt det! 
 
Hoppas du fick ett svar som kunde hjälpa dig lite på vägen. Massa kramar från Johanna på takearisk♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så jätte mycket för hjälpen Johanna! Det hjälpte verkligen, ska tänka lite till och jag ska först ta ett snack med honom och utifrån det så ska jag bestämma hur jag vill ha det. Känns som om att jag förtjänar något bättre, och jag vill bara säga att du verkligen är en jätte vacker tjej Johanna! Och Emelie är lika vacker, läser er blogg flera gånger om dagen. Och ni är faktiskt mina förebilder. Ni är bäst, och ni verkar vara två tjejer som aldrig kommer släppa varann även fast ni kanske bråkar ibland! Pussar!

Svar: Hoppas allt ordnar sig, skriv igen bara om du behöver mer tips!♡ Tack så mycket kära du, ååh så glad jag blir över att höra att vi är dina förebilder. Jag kommer alltid hålla fast vid Emelie♡ Massa kramar från Johanna på takearisk
inspobytakearisk.blogg.se

2012-12-18 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0