Tio Frågor Om Dig Själv
Ditt namn? - Emelie Olsson
När fyller du år? - 18 december, om fyra dar!! Woopwoop
Vad har du på dig just nu? - mjukiskläder
Vilken årstid är bäst? - Vinter & sommar! Kan inte bestämma
Vad tycker du mest om hos dig själv? -kanske mitt hår ?
Vad är du bra på? - Allt förutom att vara dålig.
Vem älskar du mest på denna jord? -det finns fler än bara än person! Det är ganska många..
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?- Med någon.

5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Joanna, för hon är den enda som känt mig sen hon föddes!
Vem är roligast av dina vänner? - alla har rätt så bra humor!
Vem är snyggast av dina vänner? - kan man säga sig själv eller? Haha nej Gud alla är ju grymt snygga.
Vem är den du helst har filmkväll med? - no ideaaaaaaa
Om du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Emma eller johanna

9 frågor om idag
Vad har du gjort? - Vart i skolan
Har du varit glad idag? - Haha jadå! LH fick mig på fett bra humör bara att jag hatar att allt annat var helt konstigt.
Har du varit ledsen idag? - Nää
Har du gjort något bra idag? - Aa! Har fått mer gjort i skolan än jag fick på hela den här veckan!
Vad ska du göra nu? - jadu säg det...
Har du gjort något dåligt idag? - vet inte?
Har du duschat idag? - nooooo inte ännu
Är du trött nu? - Nejdå

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Johanna
Vem ringde dig senast? - Johanna
Vem sms:a till dig senast?- Emma
Vem sms:a du till senast? - Emma

Övrigt
Är du hungrig just nu? - varje dag, varje timme mannen.
Vad är klockan nu? - 18:05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?- Blogg.se och denna bloggen!

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Igårkväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - kommer inte ihåg, kanske typ tre två veckor sen! :)
Har du syskon? - Aa två bröder från samma livmoder. Och två låtsas systrar!
Har du något djur? - Nepp
Lyssnar du på musik just nu? - Nej

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? - Aa
Är du romantisk? - Tror inte det...
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej! Eller kanske i ettan typ?
Är du svårflörtad? - vet inte? Nja.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa
Har du nån gång slagit någon? - nej inte hårt, bara på driv eller inte med mening. Säger alltid att jag ska slå ner folk men vågar aldrig göra nåt.
Har du lekt med någons känslor? - Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - som det är nu är jag lycklig
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? - nej haha tror faktiskt inte det... Men jag är trogen.
Vem sov du senast bredvid? - Diana och Cornelia på vm kvalet! Haha vi delade på två sängar och jag var offret som hela tiden åkte ner i hålet i mitten!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ehh..
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning, rätt så unga
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej du skulle jag antingen vart gay eller peddo
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?- Haha nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen - Vet inte?


Kommentarer
Postat av: MICHELLE - 14årig tjej som är född 24v förtidigt!

Jag fyller också år 18 december, grattis till oss då!! :D

Svar: Kommer inte in på din blogg för tillfället så skriver det jag vill skriva här istället och hoppas på att du ser det! Vill bara säga att jag verkligen hoppas på att du slipper att åka till sjukhuset så ofta snart, för vet själv hur det känns att vara där jämt. Ett tag så bodde jag där jag vet inte hur länge, men tillräckligt länge för att det skulle kännas som hemma. Hade inte samma problem som dig, jag hade problem i magen som strulade med mig och gav mig ett begränsat liv. Men idag mår jag till och från bättre, och jag hoppas att du också gör det snart! Kram Johanna på takearisk.blogg.se
inspobytakearisk.blogg.se

2012-12-14 @
URL: http://michellekelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0