Balklänningar

1.             

Denna var den första klänningen som jag föll för när jag kollade på hemsidan. Den är helt underbar.


2.
 
Denna är rätt lik den ovanför, och vet faktiskt inte vilken jag gillar mest av dom! Men denna är fin pågrund av att den inte har en helt vanlig färg. Utan lite annorlunda.
 
 
 
3.
Enkel, men ändå helt sinnessjukt vacker klänning.
 
 
4.  
Älskar mönstret på denna klänning, och dom urgulliga gulddiamant detaljerna.
 
Bara jag som börjat kolla på balklänning?! Jag vill verkligen hitta den perfekta klänningen, vissa av dom här klänningarna har jag blivit helt dö kära i! Om ni har lust så kan ni ju kommentera vilken ni tycker är finast! Lite råd och kommentarer är aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Sandra

2

2012-08-29 @
Postat av: Lisa

4

2012-08-29 @
Postat av: Kajsa

4

2012-08-29 @
Postat av: Tilda

1

2012-08-29 @
Postat av: Anonym

hej jag tror att 3 och fyran kommer se kånstig ut på! så därför tycker jag 1 eller 2an :) <3

2012-08-29 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0